Tiny Hand

Freedoom!


Assalamualaikum..

Pada tanggal 13 Oktober 2014 telah bermulanya satu peperiksaan yang dipanggil PT3 bermula. Hatiku amat berdebar tatkala melangkah masuk ke dalam dewan peperiksaan. Haaa.... Cuak tak..Hehehe.
Memang beberapa minggu yang lepas exam PT3 berlangsung. Saya pon tak ketinggalan menduduki exam tu.. Pada mulanya berdebar jugak, tapi bile dah masuk hari kedua ketiga, kurang sikit berdebar tu. Sekarang pulak SPM sedang dijalankan. Saya dalam makmal komputer mengambil kesempatan untuk blogging buat sekalian kali..

Dah lama kan saya tak bukak blog ni.. Rindu sangat nak blogging. Jadi hari ni saya nak post sedikit pasal batch saya yang merupakan 1st batch di sekolah dan 1st batch untuk PT3. Susah tau sebenarnya jadi 1st batch ni. Ramai orang dengki. Terutamanya f5 di sekolah saya. Diorang ni berlagak diorng 1st batch sekolah. Padahal kami yang lagi lame duduk sekolah ni..Heshh...Menyampahlah cakap pasal diorang.. Pedulikan lah..

Sekarang ras seronok sangat sebab dah habis exam. Kat sekolah xde buat apa-apa pon. Kitaorng menghadap pbs je. Huhuhu..Sekolah tak ade buat apa-apa program pon untuk f3. Sedih betol la.. Kitaorang buat program sendiri je. Buat kertas kerja sendiri, cari bas sendiri, hurmm.. Nasib baik la ade bawak barang terlarang kat sekoalh ni..Hehehe.."Astaghfirullah Ain Nasuha..dah la pengawas. Berani langgar peraturan sekolah.." Tapi benda tak menjadi pulak.. Saat-saat akhir tak boleh pulak sebab kami buat kem dalam hutan. Semalam ade berita budak hilang dalam hutan. Terus dalam Mesyuarat PIBG semalam tak dapat buat..Huhuhu..

Oklah..sampai situ dululah ye...Saya nak buat kerja lain pulak..Hehehe... Oklah. Lain kali saya post lagi ye..Bye

1 comment:

Simple Templates By Blogger | Edited & Designed By Anis Zahirah