Tiny Hand

ON9 DI SEKOLAH

Assalamualaikum..

Dah lama saya tak update blog ni.. Rndu rasanye. Sekarang ni saya tgh blogging kat sekolah. Hehee. Tapi kesian sekolah sbb laptop yang kitaorang gune sepatutnye untuk pelajaran je. Tapi normal la kan sebagai seorang pelajar. Hehehe.

Nak tahu tak, sejak saye menjejakkan kaki di sekolah ni kan, saye dah mula berjinak-jinak dengan novel islamik. Alhamdulillah... Tu pun sebab pengaruh rakan sebaya. Kadang-kala pengaruh rakan sebaya ni bagus tau. Tapi kne benda yang berfaedah sahaja la. Selama ni ada perasaan nak baca nove islamik tapi tak kesampaian..Kesian betul... Huhu

Kawan yang ada dekat sebelah saya ni la yang membuatkan saya minat nak bace buku berkaitan islamik ni iaitu.. NUSAIBAH.. Saya sayang sangat dengan die ni. Die amat memahami saya. ( Alhamdulillah..) Semoga hubungan persahabatan kami terjalin sampai bile-bile ( Amin...)

Sekarang ni pon saya ada masalah dengan kawan saya yang sorang ni walaupun kami sangat la rapat di SUPERB.. Entahlah. Mereka membuatkan saya menyampah nk main satu sukan ni walaaupun saya amat meminatinya. huhu... Macam mana la nak hidup kalau mcm ni.. Takpelah. Lupakan benda tu ok!

Oklah. Saya berhenti dulu la. Nak pegi tengok game netball plak. Sekolah saya dah smpai semi final.. Alhamdulillah. Walaupun tak masuk tapi saya tumpang gembira sekali... Ok lah. Bye! Assalamaualaikum.. Nnti saya sambung lg ye.. Saya cite pasal game netball ni. BYE!

No comments:

Post a Comment

Simple Templates By Blogger | Edited & Designed By Anis Zahirah