Tiny Hand

Untitled

Assalamualaikum semua!!


Dah lama saya tak pos apa-apa. Last saya post something mse blan 3 yang lepas... Lama kan? Huhuhu... Cbe korang scroll bawah... Pastu nmpak post yg ada gambar bintang.. Kan-kan? Sekarang dah bulan lima nak msuk enam.. Huih, memnag lama la tak post apa-apa. Bukan tak nak post, tapi tak tahu nak cite apa. Bukak laptop pon bukan hari-hari. Hehehe...

Sebelum cuti hari tu sekola saya ada periksa pertengahan tahun. Susah la gak sebab baru first time periksa untuk sekolah menengah. So, susah sikit la. Terutama lagi BM dengan BI. Tapi, form 1 tahun ni takde periksa. Sebab kitaorang gune PBS ( Penilaian Berasaskan Sekolah ).

PBS bukan periksa, tapi penilaian terhadap murid tu mse dalam kelas. Rajin ke, Buat kerja ke, hormat cikgu ke. Macam tu la lebih kurang. Die pon ada penilaian untuk apa yang murid tu belajar. Murid tu faham ke, boleh buat ke, macam tu la. Saya tak reti nak jelaskan bulat-bulat. Hehehe... ^_^

Hmmm... Boring la... Time sekolah ni la tak tahu nak buat apa. Huhuhu. Kerja rumah ada sikit la. Matematik, tu pon cikgu suruh buat dalam buku modul dari bab 1 sampai bab 6 ( Nombor Bulat - Integer )... Banyak la jugak... Hehehe

Tapi, 1 Jun 2012 nnti ada reunion untuk kelas saya. 6 Saidina Abu Bakar. Tak sabar nya nak jumpe diorang yang lain. Dah lama tak jumpe. Tapi baru 7 bulan. hehehe... Ayah saya pon cakap, selalunye reunion dah berbelas tahun. Ni baru 7 bulan. Hehehe... Ye la, dulu paling lama tak jumpe pon sebulan. Masa akhir tahun bulan 12.

Hhhmmmm............................. Tak tahu dah nak tulis apa. Ok lah. Nnti saya tulis lagi la ek. Nak tutup laptop dah. Sebab tengah tengok cite 3 Abdul kat tv2. Tv ni klu bukak laptop, siaran tv2 akan terjejas. Gambar die jadi tak jelas sangat. Nampak tu nampak la, tapi ada ______ skit.... Saya tak tahu nak panggil apa...

Assalamualaikum... Ilal liqa' 




No comments:

Post a Comment

Simple Templates By Blogger | Edited & Designed By Anis Zahirah