Tiny Hand

I'm back!!!!

Assalamualaikum.......


Muahahaha Haaachom!!!! Uih, berhabuk btul blog saya ni... Mne tak nye, dah lama tak update. Bukan sengaja tak update, tapi ada kisah disebaliknya... Hahaha, macam ayat lawak jer.. Sebenarnya saya bru mula sekolah lama pada sebelum cuti seminggu hari tu.. Korang mesti pelik kan? Kenapa pulak baru sekolah? Sebenarnya cite nye macam ni....

Pada 13 Feb yang lalu, saya telah mendaftarkan diri di SMKA Simpang Lima, Sabak Bernam. korang nk thu tak? Masa mula2 dpt tawaran tu, bukan main happy lagi. Tapi, bile dah sampai sne, rse tak best pulak. Ye la.. kawan bru, cikgu baru, suasana baru, macam2 lagi lah yg bru. Saya kat sane hari2 nangis tau! Pecah rekod dalam hidup saya. ( Macam la hebat sangat..) Btul korang.. Seriously. Hari2 call mak smpai 5 kali sehari. Korang bayang kan. Teruk btul..

Tapi, memang saya tak suka sekolah kat situ la.. tak tahu kenapa. Kakak senior ok tapi form 2 truk siket. Pastu, hari-hari tido dalam kelas. Dah lah seumur hidup saya tak pernah tido dalam kelas hari-hari. Dah la tu, lama pulak tu tido nye.. Ish3.. Dan pada pemikiran saya bdak kat SMKA tu sme je ngan SMK. Perangai same, cume akak form 6 n form 5 ada la yg alim siket. Adalah yg okey. Terutama lagi Kak Dayah, Kak Fiqah, Kak Alia Shu, n semua akak2 exco. Diorang memang baik.

Ntahlah.. tak tahu nk cakap apa lagi.. Rasa rindu sangat nak tulis post, sebab tu la tulis ni.. Hehehe.. Tak panjang mana pon. Sikit je ni....Sebenarnya banyak nak cite ni, tapi korang tunggu post yang akan datang k... Bye.

Assalamualaikum w.r.t



No comments:

Post a Comment

Simple Templates By Blogger | Edited & Designed By Anis Zahirah