Tiny Hand

OHSEEEM Giveaway by Faqihah, Scha, Ain

Klik banner untuk join!!

Saya join contest ag. Ni contest yg kedua yang saya join. Saya join contest ni sebab hadiah die mantap seh!! Banyak giler. Entah-entah menang ke kan? Doakan lah ye. Amin... Kalau nk join klik je banner kat atas tuh.

Syarat-syarat:-

  • Mesti ada blog dan warganegara MALAYSIA
  • Wajib follow blog 
  •  FaqihahAin (Follow di SIDEBAR) Scha untuk mengetahui perkembangan dari semasa ke semasa
  • Hanya Lelaki dan Perempuan SAHAJA :>
  • Buat satu entry yang bertajuk "OHSEEEM Giveaway by Faqihah, Scha, Ain".
  • Ikut suka korang nak buat entry panjang or pendek. Letak banner contest. Linkkan terus ke blog Faqihah (jika korang dari blog Kihah) atau Scha (jika korang dari blog Scha)
  • Dah buat entry? Okay. Kalau dah, copy link tu dan pastekan anda link tersebut di blog
  •  Faqihah (jika korang dari blog Kihah) atau Scha (jika korang dari blog Scha)
  • Tag 1 orang atau LEBIH. Makesure diorang tahu OK. :)
  • Disunatkan follow blog/like page sponser di SINI. hehe. Sunat :)
  •  
Korang dh tengokkan syarat-syaratnye kan? Sekarang nih tgk hadiah nye pulak. Saya malas nk salin. So, tengoklah kat SINI  k.. Seriously banyakkan. Fuh! Kalau menang ni Alhamdulillah. lagipon saya memang nk sangat bag mcm tu. Kulit dan cntik. Saya rasalah mungkin tu bag sling. Kalau btul la sling bag, saya nk bag tu...
Ok, skrg saya nk tag:

Kak Mira
Fahz
K lah. Tu jer. Assalamualaikum....

1 comment:

  1. kena tag.hehehhe nanti kalo line ok fahz join.skarang berada dipulau yg linenya ala2 mengong' gitu :)

    ReplyDelete

Simple Templates By Blogger | Edited & Designed By Anis Zahirah