Tiny Hand
Assalamulaikum...

Hahahaha....Hari ni rasa gembira sangat sebab hari ni buat dua post..Hehehehehehe... Jadi skrg ni tak tahu nak cite apa..Apalah Ain Nasuha ni.. Hari ni nak cerita pasal 'seseorang' yang telah curi hati saya ni.. Hohoho.. Tak boleh la bagitau sape.. Rahsia ye.. Cume nak cite je yang die ni sweet sangat..Hehehe..Dah lah suke kucing.. Nak tahu tak, Akhir tahun tahun lpas, die porpose saya.. Porpose tu  maksud die LAMAR... Hehehe..Mesti tak percaya kan.. Tak pelah kalu tak nak percaya.. Mmg logik pon sbb sye kan bru 15 tahun...Tapi cite ni tak tipu tau..Saya ckp betul..

Die ni kpopers gak mcm saya...Die minat grup exo..hehehe..hensem pon hensem...klau nak tgk gambar die kena dtg dorm saya la ye..ade dalam loker...hehehe...So, die ni sebenarnya bekas jiran saya.. Duduk kat sebelah rumah je tapi die dh lme pndah Puchong..Agak2 8 tahun lpas.. Lame kan...Dan selama saya jiran dgn die mmg saya ade menaruh minat kat die...Pergi sekolah sama2, balik sekolah sama2 bawah satu payung...hehehe.. Kami share payung tau.. Jgn jeles

Die seorang yang sgt sweet..romantik org kate.. Selalu la jgak die send love letter... Saya ade tny jgak knp die memilih saya kan...Pelik sbb saya ni bukan la cantik sgt, dah la gemuk..hahaha...tau tak die balas ape...Die cakap " Saya tak pandang rupa tapi sya pandang hati awk..But, im sure that you're so cute"... Senyum sorang2 saya bile baca tu... Rasa terharu plak..huhuhu... Rindu sangat kat die...

Ade jugak sya tanya die knp saya sebab die ade ramai kawan pompuan yg cantik...base pd fb die la.. Ayat die mcm ni " awk adalah kawan perempuan yang paling rapat dan lama yang saya kenal"...Saya tny lagi sejak bile die suke saya...Sejak kali pertama kami chatting di fb setelah sekian lame x berjumpe.. Lpas hari yg die confess tu, kami berjumpa dkat wedding kakk die..Awkward gile! Tak bertgur pon..huhuhu..Dekat twitter pny la semnagt konon nak tgkp gmbr sama2..Last2 hampeh..hhmmm

oklah. Sampai di sini dulu..Nanti saya sambung lagi cite pasal die ye..Kalau rajin nak cite pasal die..hehehe...Annyeong!

HARAP AWAK BACA POST SAYA NI...MISS YOU

No comments:

Post a Comment

Simple Templates By Blogger | Edited & Designed By Anis Zahirah