Tiny Hand

Dah beli buku Duyung Diva dan Si Tanggang.. Yahoo..

 Assalamualaikum......

Apa khabar semua readers.. (Amboi, gembira sungguh awak hari ni ain)  Mana tak gembira. Cuba tengok tajuk kat atas. Saya dah beli buku DUYUNG DIVA DAN SI TANGGANG yang saya nak selama nih.. Ni gambar buku tu:


Buku hasilan penulis novel terkenal Ain Maisarah dan Ida Munirah. Siri Dongeng Sri Bangsar . Best nyer... Baru malam tadi beli. Sekarang ni pon dah muka surat 104 daripada 216 muka surat. Bayang kan. Hehehe... Ada lagi satu buku saya beli tapi bukan mlm tadi beli tapi minggu lepas tak silap saya beli buku tu.. Nak tahu buku apa. Tengok dulu gambar nya:


HERO VS BONDA PET.  Ni siri Hero Sri Bangsar pulak. Tadi Dongeng Sri Bangsar. Best buku ni. Dah habis baca pon. 

Bila pesta buku menjelang, saya nak beli buku Diari Gadis Bintang pulak. Buku Ain Maisarah yang baru. Hohohoho... Best nyer...



No comments:

Post a Comment

Simple Templates By Blogger | Edited & Designed By Anis Zahirah