Tiny Hand

I Miss All My Friends.

I really really miss my friends... Padahal baru 2 hari tak jumpa. Huuwaaa..... I miss you guys. Especially budak-budak kelas 6 Bestari, 6 Amanah dan tidak terkecuali 6 Saidina Abu Bakar.

To AFZAN, Masyitah, Zahirah, Elya, Hani, Afifah, Nurin, Syasya, Syaza, Irfan, Hassan, Farid, Irdina dan budak-budak yang saya kenali.... saya rindu korang sume aspecially AFZAN. Aniesa, Ain Nadhirah dan Anis.. Nak gelak dengan korang lagi. Huhuhu...( saya pon rindu dengan sorang budak ni.. I miss you. Walaupun aku tahu kau takkan tahu perasaan aku )

Saya pon rindu kat Cikgu Zaidi, Cikgu Megawati, Teacher Normala, Teacher Melati a.k.a Datin, Teacher Norhayati, Ustaz Eddy, Sir Rizal Yang 'garang' dan cikgu-cikgu yang pernah mengajar saya dari tadika hinggalah ke tahun enam, terima kasih kerana mengajar saya sehingga saya berjaya dalam UPSR..

Kalau boleh, nak buat majlis reunion besar-besaran khas untuk kelas 6 Bestari, 6 Amanah dan 6 Abu Bakar. Nak cite sumenya pasal sekolah yang kite masuk kat sek menengah kan? Bestnye kalau dapat buat. Tapi, percayalah, saya tak akan mampu nak buat. So, kepada sesiapa yang sanggup sponsor, buatlah yer.. Hehehe... :)

Miss so much you guys....( 6 Bestari, 6 Amanah, 6 Abu Bakar)

No comments:

Post a Comment

Simple Templates By Blogger | Edited & Designed By Anis Zahirah